Przedszkole Open Future
18 lipiec 2013

Zasady rekrutacji

Dwujęzyczne Przedszkole Open future prowadzi rekrutację dzieci w wieku 3-6 lat.

Istnieje możliwość zapisania dziecka w wieku 2,5 lat po konsultacji z psychologiem i wydaniu opinii o gotowości dziecka do przyjęcia do oddziału przedszkolnego.

Nabór trwa przez cały rok do wyczerpania miejsc w przedszkolu.

Dzieci zapisane do przedszkola Open Future, mają zagwarantowane miejsce w Dwujęzycznej Szkole Podstawowej Open Future.

Rodziców zainteresowanych zapisaniem dziecka do przedszkola prosimy o wypełnienia formularz rekrutacji

Rekrutacja obejmuje:

  • rozmowę Rodziców z dyrektorem przedszkola
  • spotkanie dziecka i jego rodziców z psychologiem
  • podpisanie umowy o naukę
  • wpłatę wpisowego

OFERTA

Przedszkole czynne jest od 1 września do 15 sierpnia, w godzinach od 7.00-17.00.

W przedszkolu jest jedna grupa mieszana wiekowo, co dobrze wpływa na właściwy rozwój społeczny dzieci.

Zajęcia projektowe prowadzone są z podziałem na grupy wiekowe.

W grupie jest jeden nauczyciel mówiący do dzieci w języku polskim oraz drugi nauczyciel mówiący do dzieci w języku angielskim. Ponadto jest trzecia osoba – pomoc nauczyciela, wspierająca w realizacji zajęć oraz innych czynnościach tj.: posiłki, toaleta, wyjście na plac zabaw.

Sala przedszkolna jest jasna i przestronna, wyposażona w odpowiednie zabawki, kąciki edukacyjne, książki.

Za budynkiem przedszkolnym znajduje się plac zabaw z piaskownicą, huśtawkami, małym i dużym torem przeszkód, stolikiem z ławeczkami oraz domkiem zabawowym dla dzieci.

Ponadto wydzielony jest mały ogródek upraw, gdzie dzieci samodzielnie będą hodować roślinki.

OPŁATY

OPŁATA WPISOWA wynosi 700 zł.

Jest to wpłata jednorazowa i obowiązuje przez cały okres nauczania w przedszkolu.

Opłata wpisowa jest płatna po podpisaniu umowy i jest warunkiem przyjęcia dziecka do przedszkola.?

CZESNE: 8400 zł – opłata za cały rok

Czesne może być płatne:

  • jednorazowo za cały rok z góry – 5% zniżki – 7980zł.
  • w 10 ratach po 840zł.
  • w 12 miesięcznych ratach po 700zł.

Czesne obejmuje:

  • całodzienną opiekę od 7:00 do 17:00
  • zajęcia programowe prowadzone w języku polskim i angielskim
  • zajęcia dodatkowe: taniec, joga, teatr, plastyka, rytmika

Basen płatny dodatkowo.

Czesne płatne jest do 5-go dnia każdego miesiąca.

ZNIŻKI

  • dla rodzeństwa – 10% na każde kolejne dziecko
  • przy płatności za cały rok – 5% z całości kwoty

Nr konta, na które należy dokonywać wpłat:

Stowarzyszenie Krakowska Fabryka Talentów

57 1750 0012 0000 0000 2097 4842?Raiffeisen Bank Polska S.A.

B W PRZEDSZKOLU

Już od początku działalności w przedszkolu Open Future będziemy wdrażać filozofię i metodologię IBO na poziomie Primary Years Programme. System ten bardzo różni się od polskiego systemu edukacji, ale pozwala na realizację polskiej podstawy programowej MEN, w przyjazny dla dziecka sposób.

PRIMARY YEARS PROGRAMME

Open Future International School powstała by kształcić świadomych, wszechstronnych, a przede wszystkim dojrzałych i samodzielnych młodych badaczy, odkrywców i obywateli nowoczesnego świata. Temu modelowi kształcenia sprzyja filozofia międzynarodowego programu edukacyjnego, opracowanego przez International Baccalureate Organization. Działająca od 1968 roku IBO – uważana za jedną z najlepszych fundacji edukacyjnych na świecie – opracowała trzy programy edukacyjno – wychowawcze przeznaczone dla dzieci w wieku od 3 – 19 lat: Primary Year Programme, Middle Year Programme i kończący cykl nauczania International Baccalureate Diploma (matura międzynarodowa). O absolwentów IB Diploma zabiegają uczelnie wyższe z całego świata, wiedząc jakich dobrych studentów mogą pozyskać.?Open Future International School czyni starania o uzyskanie statusu kandydata do programu IBO w zakresie Primary Years Programme. Od początku swej działalności wdraża filozofię, metodykę pracy i szkoli nauczycieli w tym zakresie.

Primary Years Programme przeznaczony jest dla dzieci w wieku 3-12 lat, obejmuje okres przedszkola i szkoły podstawowej. Uczniowie pracują w kilkuosobowych grupach metodą interdyscyplinarnych projektów badawczych, obejmujących sześć ścieżek tematycznych:

  • Kim jesteśmy ?
  • Nasze miejsce w czasie i przestrzeni.
  • Jak wyrażamy siebie ?
  • Jak jest zorganizowany świat ?
  • Jak my jesteśmy zorganizowani ?
  • Nasza planeta.

Projekty trwają od 4 do 6 tygodni. Skupiają się wokół wybranych ścieżek tematycznych oraz 2-3 wybranych cech z profilu ucznia (poniżej). Każdy projekt kończy się finałowym zadaniem, którego efekty podziwiają Rodzice na tzw. konferencjach. Jest to spotkanie podczas którego dziecko samodzielnie prezentuje Rodzicom wykonane prace i opowiada o ich realizacji. Następnie postępy i prace dziecka omawiane są z nauczycielem.

Holistyczne nauczanie, praca w grupach i realizacja interdyscyplinarnych projektów sprawiają, że uczniowie potrafią samodzielnie myśleć i wyciągać własne wnioski. Chętnie angażują się w różne inicjatywy, są znakomitymi obserwatorami, samodzielnie dokonują wyborów, a ich pomysły i decyzje są szanowane. Mają czas na refleksje i zastanowienie się nad otaczającym ich światem.

Profil ucznia:

  1. BADAJĄCY (inquirer) – zadaje pytania, nie boi się tego, bo wie, że w ten sposób może się czegoś nauczyć i dowiedzieć od innych, chce być małym odkrywcą
  2. WSZECHSTRONNY (knowledgeable) – odkrywa i poznaje wiedzę z różnych dziedzin, potrafi odszukać powiązania między różnymi dyscyplinami nauki
  3. MYŚLĄCY (thinker) – samodzielnie podejmuje decyzje i liczy się z ich konsekwencjami
  4. KOMUNIKUJĄCY SIĘ (communicator) – potrafi komunikować się z innymi
  5. KIERUJĄCY SIĘ ZASADAMI (principled) – wie co jest właściwe, zdaje sobie sprawę z wagi obowiązujących zasad i konsekwencji ich nieprzestrzegania
  6. OTWARTY (open-minded) – słucha innych, jest tolerancyjny i ceni różnorodność świata
  7. OPIEKUŃCZY (caring) – troszczy się o świat wokół siebie, potrafi także przyjąć wsparcie od innych
  8. PODEJMUJĄCY RYZYKO (risk–taker) – podejmuje wyzwania, próbuje nowych rzeczy
  9. ZRÓWNOWAŻONY (balanced) – dba o siebie i rozwija się w 3 aspektach: intelektualnie, społecznie i fizycznie, bo tylko wtedy człowiek jest zdrowy i spełniony
  10. REFLEKSYJNY (reflective) – zastanawia się, jak być lepszym i czy podjął właściwą decyzję, wie, że jeśli coś poszło gorzej, jest to najlepszy moment, aby to poprawić

WYŻYWIENIE

Dwujęzyczne Przedszkole Open Future dba o wyżywienie dzieci.

Dzieci w wieku przedszkolnym powinny spożywać odpowiednio urozmaicone i zbilansowane posiłki, ponieważ wpływa to korzystnie na ich rozwój i zdrowie. W przedszkolu spędzają większą część dnia, tu też wykształcają swoje nawyki żywieniowe i gusta, które potem będą funkcjonować w dalszym życiu. Biorąc to pod uwagę w planie zajęć uwzględniliśmy regularne, ale i co ważne zdrowe, smaczne i atrakcyjne pod względem estetycznym posiłki.

Godziny posiłków:

8.30 – śniadanie

12:00 – 12:30 obiad (zupa + drugie danie)

15:00 – 15:30 podwieczorek

Przez cały dzień do dyspozycji dzieci są napoje w postaci wody mineralnej z cytryną i herbatek owocowych.

Posiłki są zamawiane przez sprawdzoną firmę cateringową, przestrzegająca zasad zdrowego odżywiania.

Chcemy także, aby w dbaniu o zdrowie i dobre samopoczucie dzieci zaangażowani byli rodzice, dlatego też bardzo prosimy Państwa o nie dostarczanie swoim pociechom dodatkowych posiłków w ciągu dnia, a w szczególności słodyczy, które nie mają żadnych wartości odżywczych.

Wyżywienie jest dodatkowo płatne. W przypadku zgłoszonej nieobecności dziecka nie jest naliczana opłata. http://credit-n.ru/offers-zaim/joymoney-srochnye-online-zaymi.html